2014. május 8., csütörtök

Chapter 3 : Szomszéd

Reggel gyönyörű napsütésre ébredtem, a szobámat elárasztotta a nap sugara, világossá téve a szobámat.Kikeltem a pihe-puha ágyamból és beágyaztam. A szekrényemből egy csipkés,rózsaszín ruhát egy hozzávaló övvel és  kerestem egy szép fehérnemű szettet. Levetkőztem és a ruháimmal együtt bevonultam a fürdőszobámba, hogy lezuhanyozzak. Fél óra zuhanyozás után szépen felöltöztem és kisminkeltem magam.

Miután úgy gondoltam, ennem is kéne, leszaladtam a konyhába reggelit csinálni magunknak. Amerikai palacsintára gondoltam, de nem volt otthon elég hozzávaló, így eldöntöttem, elmegyek vásárolni. Kifelé menet megpillantottam egy gyönyörű lányt, aki feltehetőleg a szomszédunk így oda mentem hozzá és megpróbáltam egy pár értelmes mondatot összerakni a fejemben.
-Szia! Mi  szomszédunk vagyunk?-kérdeztem durva akcentussal.-Engem Jessicának hívnak, Amerikából jöttem a két barátnőmmel.-folytattam betanult szövegemet.
-Hello! Igen a szomszédod vagyok . Barbara Palvin vagyok.-válaszolta angolul.Eléggé valószínű, hogy szörnyű volt a kiejtésem és ezért válaszolt így. Aranyos lánynak tűnik, meg kéne hívnom ebédre.
-Nem akarsz átjönni ebédre? Most megyek a boltba, de kéne egy kis segítség…Merre  menjek?-válaszoltam angolul.
-Elkísérlek ha akarod, csak akkor gyere be, mert át kell öltöznöm.-mosolyogta és be invitált házába.-Mesélj magadról, miért pont Magyarországra esett a választásotok. Minden külföldi inkább a nagy és nyüzsgő városokat szereti,nem?-kérdezte félénken.
-Lehet, de hallottunk erről az országról és elkezdtünk érdeklődni, hogy mi a kultúrája meg ilyenek, és beleszerettünk. Mind a hárman , mármint a barátnőimmel, most végeztünk a sulival és azonnal ide repültünk.Én  vagyok általában a legaktívabb és pörgősebb , míg Sarah  vad , mégis felelősségteljes és Lisa  meg hát..Ő Lisa. Imád lovagolni és néha nagyon sportos néha meg a leglányosabb lány, de a legfontosabb,hogy nagyon jó barát Szeretnénk a lehető leghamarabb munkát találni, de még nem tudjuk, hogy hol és mit.-fejeztem be monológomat.
- Hát én modellként dolgozok és általában a világot járom, de most végre haza jöhettem. Nagyon szeretem a munkám, de néha fárasztó, és mivel fiatal vagyok még, szeretnék én is szórakozni,de nem mindig engedhetem meg magamnak, mivel szinte mindent megszabnak a menedzsereim. Nem sokára el kell utaznom valahová, még nem tudom pontosan hová, a részleteket ezen a héten kapom meg. Én esetleg tudnék nektek segíteni munkát találni, neked biztosan..bár nem ismerem a barátnőidet, de bízom benne, hogy legalább a mentalitásuk olyan mint neked.- vigyorgott rám gyönyörű mosolyával.-De várj most felöltözök, mindjárt mehetünk.- És azzal a lendülettel-szerintem- felfutott a szobájába.Pár perc múlva egy káprázatos ruhában jelent meg. Megértem,hogy kiöltözött, hisz modell.

-Mehetünk!- Vette fel csinos saruját a lány.Van kocsid vagy az enyémmel menjünk?-Pillantott rám.
-Mehetünk az enyémmel, de te vezess!-magyaráztam. Beszálltunk a kocsiba és a legközelebbi boltnál megálltunk.
-Mit szeretnél venni?Vagyis mit szeretnél csinálni?
-Amerikai palacsintát reggelire, a lányok úgyis 10-ig biztosan alszanak, így ráérünk még, ebédre meg mondjuk csinálhatnánk Amerikai töltött csirkét amihez kell zeller, tojás és toast kenyér,értelemszerűen csirke és desszertként készíthetnénk muffint, mondjuk csokisat.-vetettem fel ötletem.
-Rendben, de holnap én szeretnélek meghívni titeket egy ebédre ,mert a magyar ételeket is meg kell kóstolnotok!-dörzsölte össze kezeit és ördögien vigyorgott.Olyan hihetetlen,hogy modell, de nem beképzelt, nincs sminkben és ilyen természetesen beszél…Mármint angolul.Miután bevásároltunk, bepakoltuk a rengeteg hozzávalót a csomagtartóba és elindultunk hazafelé.Az út rövid volt, és kilencre már vissza is érkeztünk.Barbi átjött hozzánk és elkezdtük a palacsintát csinálni.
Fél óra múlva készen voltunk mindennel.
-Sziasztok!- köszönt Sarah ,aztán továbbment,végül megtorpant és visszafordult.-Öö.Te ki vagy? Vagyis bocsi, de nem emlék…Ó! Te lennél a szomszédunk..ugye?-nevette el magát kínosan.
-Semmi..És igen. A nevem Barbara Palvin, örülök,hogy megismerhetlek.-mosolygott a lányra Barbi.-Ha nem baj akkor itt maradnék reggelire, de ha nem akkor…elmegyek.
-Nem kell elmenned!-kiabált az emeletről Sarah.-Nem zavarsz.- jött le a lépcsőn, majd bemutatkozott.
-Csodálatos Sarah ,hogy felkeltél, de gyere már és egyél,mert kihűl a palacsinta.-mutattam a tányérra.
-Úristen ez nagyon finom! Már ettem ilyet, de ez felülmúlja azt… ezerszer!-szólalt meg a modell, aztán elnézést kért mert hívták őt telefonon.Pár perc múlva már a széken ült és mosolygott.
-Szabad tudnom,hogy minek örülsz ennyire?-Kérdezte Lisa kedvesen.
-Igen. A menedzserem szólt,hogy 2 nap múlva utazok el.
-És az miért jó?-kérdezte Sarah.
-Mert megyek Londonba!Úristen még sosem voltam ott és mégis úgy imádom! A legjobb ,hogy egy hónapot ott töltök és a rossz hír is az ,hogy egy hónapot ott töltök.Lányok tudom,hogy most ismerkedtünk meg, én meg máris elmegyek, de nekem ez a munkám tehát muszáj.De ha szeretnétek akkor elintézem és utánam jöhettek .
-AKAROK!-kiáltotta el magát Sarah.
-Ne kiabáljál már te hülye! Nem fogunk csak azért oda menni ,hogy azt az idióta nyávogós kisfiúkat bámulhasd  egész nap! Barbi nagyon köszönjük a meghívásod, de nem mehetünk,mert ha Sarah meglátja azt az öt barmot akkor úgy viselkedik,mint egy 5 éves kislány!- Szólalt fel Lisa.
-A One Directionre gondolsz?-húzta el a száját Barbi.
-Pontosan!-morogta Lisa.
-De ne már! Amiatt még jöhettek,majd lefékezzük őt vagy nem tudom..Amúgy se hiszem ,hogy találkoznánk velük…-Biztatott minket Barbi.-Amúgy is.. A munkával kapcsolatosan, ne értsétek félre mindhárman gyönyörűek vagytok, de szerintem Jessica nagyon sikeres lehetne a modell szakmában.
-Én?-kérdeztem-Én biztosan nem…Nem vagyok egy szépség.Szép vagyok de nem különlegesen szép!
-Azt majd meglátjuk…-oldotta ki telefonját és tárcsázott egy számot!
-Cryvil?Nem zavarlak? Szeretnék egy képet átküldeni egy lányról! Igen, gyönyörű és szerintem nagy sikere lehetne. Tudom, de higgy nekem. Jó akkor küldöm. Szia!-Köszönt el Barbi egy embertől.
-Jessica kérlek öltözz fel szépen,bár így is jó vagy!Had fotózzalak le, mert szeretném a képet elküldeni a menedzseremnek, aki a szakma egyik legjobbja, az IMG modell ügynökségnél dolgozik.-Magyarázott hihetetlen energiával.
-Nem!Kizárt,hogy lefotózz!-Tiltakoztam, de nem értem el semmit. Fél óra múlva egy lehelet sminkkel álltam egy semleges falnál a szép ruhákban, amit Barbitól kaptam kölcsön, mert neki feltétlenül ez volt a vágya.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése