2014. május 8., csütörtök

Chapter 2 : Kitörés



"A lányokkal gyorsan körül néztünk, kipakoltunk a saját szobánkba és otthonosabbá tettük az egészet.De még valami hiányzott."


-Gyerekek, menjünk el bevásárolni, és vehetnénk egy kocsit is.-vetettem fel az ötletet.
-Te..és miből?!-vonta fel szemöldökét Sarah.
-Ugyan már Sarah. Ne legyél sötét!-vettem ki a bankkártyám a pénztárcámból.-Amúgy mi van a fogadalmaddal?- kérdeztem a lánytól.Aki válaszul megvonta a vállát.
-Eddig bírtad?-röhögött fel Lis.-Na jó figyelj...menjünk be a belvárosba. Szerintem keressünk egy térképet és menjünk.Igyekezzetek,nyomás!-magyarázott.Én ezen mosolyogtam és felszaladtam a szobámba. Beüzemeltem a gépem és Twittereztem, de valaki megzavart.
-Szia! Bejöhetek?-tette fel a hülye kérdést.
-Nem Sarah. Nem jöhetsz. Örökre ki leszel rekesztve innen!-forgattam a szemem, mire bejött és leült az ágyra.-Igen?-nyújtottam el a szót, hogy kezdje már el, mert besötétedik mire elindulunk.
-Ja!-csapott a fejére.- Csak azt szeretném kérdezni, hogy mit vegyek fel és mivel megyünk?
-ÖÖÖÖ. Nem tudom-álltam fel és kinyitottam egy dobozzal teli ruhát, amiben a nyári cuccaim voltak.Kiborítottam az ágyra és hajtogatni kezdtem. Közben megakadt a szemem egy gyönyörű ruhán- Én ebben!-sóhajtottam. Ezt még anyukámtól kaptam ajándékba, amikor Londonban járt. Imádtam ezt a ruhát, csak nem találtam, mert valószínűleg az ágyam alatt volt.Igen nagyon szoktam vigyázni a dolgaimra...
Untitled #9
-Persze! Már rám ne is figyelj!-ment ki a szobámból Sarah.Tényleg nem figyeltem volna?Majd kiengesztelem, de most fel kell öltöznöm, és nem kell csinálnom a sminkem, mert hát azért mégsem nézhetek ki akárhogy.A hajamat egyszerűen kivasaltam és egy narancssárga virágos hajpántot tettem rá.Amikor nagyjából elkészültem, kezdtem idegeskedni ,hogy majd nem fogom tudni vezetni a kocsit. Remélem azért nem török majd össze semmit. Amúgy a történetbe beletartozik az is, hogy mivel apám megtanította a jobbkéz-szabályt, tudok vezetni itt is, de nem merek...Lementem a konyhában ahol a lányok már engem vártak.Ez így nem lesz jó.Csak én öltöztem így? Kérdeztem magamtól.Nézve a lányokat, igen.Csak én.

-Szia!Jessica nem kéne normális ruhát felvenned?Nem divatbemutatóra megyünk.-vonta fel a szemöldökét Lisa.
-Még ti mondjátok?Nem én vettem fel olyan ruhát amiből enyhén szólva kilátszik a fél hátsóm.-tettem karba a kezem.
-De legalább ne szoknyát! Legyünk már egy kicsit lazák.Nem kell kiöltözni!-kontrázott Sarah.
-Megörülök tőletek!-szaladtam fel a szobámba és levettem a ruhát és a kiegészítőket.Ledobtam az ágyra őket és kiválasztottam egy nacit és egy pólót és visszamentem a többiekhez.
Untitled #26
-Úristen csajszi! Gyönyörű!-mondta Lisa tátott szájjal.
-Jó!Most már indulunk végre?-kérdeztem unottan.
-Igen!Itt a taxi.-pördült meg Sarah és kiment.De jó.Végre! Elindultunk mi is a kocsihoz.Mikor beültünk,nagyon megörültünk.A taxis volt az aki ide hozott minket.
-Hello!-köszöntem.
-Sziasztok.Hova lesz?-váltott angolra.
- A belvárosba.Ahogy számoltam 2-re leszünk ott és szeretnénk elmenni az állatkerte is. Szóval akkor mégse a belvárosba. Először állatkert utána a WestEndbe megyünk.-adta ki az utasítást Lisa.
-Nem lesz ez egy kicsit zsúfolt?Mármint 2 dolog, de az állatkert hatalmas.És lányok az időeltolódás. Fáradtak lesztek.De természetesen nekem mindegy.-mosolygott ránk.
-Talán igaz. Akkor egy autószalonba szeretnénk menni és a Westendbe..-mondtuk a lányokkal.
-Rendben melyik legyen először?-Kérdezte Lis.
-Hát értelmesebb lenne a kocsit megvenni.Aztán lesz ami lesz.-mondtam,hiszen az én kocsimról lesz majd szó.
-Rendben. És milyet szeretnétek, mert van egy csomó szalon.
-Az biztos ,hogy egy BMW-t szeretnék.-vigyorogtam a csajokra.
-Rendben. Tudok is egy helyet.-azzal elhelyezkedett és vezetett.Az út hátra levő részében nem beszéltünk, csak ültünk és néztük a tájat..


-Lányok itt vagyunk.Ez lesz a végállomás?-kérdezte.
-Igen, köszönjük.-Sarah.
-Akkor 10 050 forint lesz.-mondta a sofőr. Intettem Lisnek, hogy adjon oda többet, mert kedves volt meg minden.Közben kiszálltunk és besétáltunk az épületbe.
-Kérdezzük meg azt a nőt ott!-Mutatott egy 40 év körüli nőre szőke barátnőm.Előre mentem és megszólítottam anyanyelvemen.
-Elnézést beszél angolul?-tettem fel roppant ésszerű kérdésemet.
-Természetesen! Miben segíthetek?-mosolygott rám.
-Egy fekete BMW-t szeretnék vásárolni, de nem tudom melyiket.-néztem rá félénken.
-Meg tudja mondani hány főre kéne?
-Legyen 8 fő. Tudna ajánlani egy kocsit?
-Rendben, szerintem akkor a kisebb limuzinok vagy mini buszok között keresgéljünk.-kerekedett el a szeme-Jöjjön velem! Egyedül jött?
-Nem. A barátnőim is elkísértek.Limuzin? Akkor lehetne mondjuk inkább 5 személyes?-mosolyogtam rá most én és intettem a lányoknak, hogy jöjjenek velem.
-Dehogynem! Akkor erre.-mutatott a hatalmas ajtó felé.Ahogy beértünk megláttam egy gyönyörű fehér BMW Cabriot és beleszerettem. Még jó,hogy fekete BMV-t szerettem volna...
-Ezt lehetne?-kérdeztem az eladótól.És a lányok felé néztem, akik csodálkozva nézték a luxus kocsit.
-Arról volt szó, hogy fekete BMW és pont az ellentéte ez a kocsi. Ha a teljesítményét nézzük, mindenképp ez a jobb. Ki kívánják próbálni vagy intézzük a papírokat?
- A  papírokat érném. Köszönöm.
-Ez esetben kérném a személyi igazolványt és a jogosítványt.- kutatott a mappájában, majd kihúzott egy papírt és átnyújtotta azt.Miután megvásároltuk az újdonsült kocsim, beszálltunk, bekapcsoltuk a GPS-t és beírtuk az adatokat, majd üzentem anyumnak,hogy vettem egy kocsi, majd elindultunk.

Ahogy megérkeztünk, felhúztuk a tetőt és kiszálltunk. Nagyon sok boltot végig jártunk úgy 1 óra alatt, és rengeteg ruhát vettünk.
Hazafelé beszélgettünk és kitaláltuk,hogy megismerkedünk a szomszédokkal elnézést a szomszéddal, mivel csak egy van. Fél óra múlva már a kapunk előtt álltunk és nyitottuk mi az ajtót.Bementünk és lepakoltuk a cuccokat az asztalra. Majd kezet mostunk és ettünk spagettit.Én felmentem a szobámba és bejelentkeztem twitterre, majd írtam egy gyors tweet-et,aztán gépeztem. Már este  9 óra volt így eltettem magamat másnapra, mert fáradt voltam.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése