2014. július 4., péntek

Chapter 6: Lakosztály




Csak álltam döbbenten, miközben még mindig agyaltam az élet nagy kérdésein, de elfogattam, nem mindenre találok választ.
A lányokkal taxit hívtunk – itt már könnyen ment – , megkaptuk a csomagjainkat és indulhattunk a szállodába. Barbara mindent elintézett, egy hatalmas lakosztályt fogunk kapni, amit az ügynökség áll, bár nem értem miért. A munkát két nap múlva kezdjük. Szoknom kell még az állásomat, eddig csak pékségben dolgoztam recepciósként, ami valljuk be nem egyenlő a modell szakmával. A kocsiba beülve megszorítottam barátnőm kezét, aki válaszul csak mosolygott. Tudta, hogy félek, izgulok, örülök, és egyben várom már a munkát.
Sarah és Lisa csak egy hétig maradnak, utána visszarepülnek Magyarországra, hiszen ott van a házunk, a kocsim – de azt majd ideküldik valahogy-, nem maradhatnak itt örökre, még ha akarnám se. Szeretem őket, de nem tarthatom itt a lányokat, de bízom benne, hogy attól még rengeteget fogunk találkozni..
Amint megérkezett a taxi, a sofőr udvariasan kiszállt, és segített bepakolni a csomagokat a kocsiba. Mihelyst beültünk a nagynak nem mondható járműbe, elindultunk a hotelhez. A taxisofőr vélhetően nem volt jó kedvében, mert állandóan szitkozódott a dugó miatt, és egy szót sem szólt hozzánk, vagy ha igen azt nem a megfelelő módon. Miután sikerült áthaladnunk a dugón, lekanyarodtunk egy mellékúton, ami a lakosztályunkhoz vezetett. Kiszállva a kocsiból, a férfi kivette a csomagjainkat a csomagtartóból, és várta a pénzt, ami neki járt. Mivel nem tetszett a modora, leshette a nagy összegű borravalót, mivel Sarah fizetett, és nem a tapintatosságáról híres ilyen helyzetekben. A sofőr halkan szitkozódva beült a kocsijába és elhajtott.
- Sarah, mi volt ez? Legalább egy kicsit többet adhattál volna neki. Igaz, nem érdemelte meg, de ő is csak ember. És nem akarsz rögtön az első napon nézeteltérésbe keveredni. Igazam van, vagy igazam van? – Oktatta ki Miss Sosemtudodkilehetazellenséged Lisa a szőke hajú szépséget.
- Na jó én ezt nem hallgatom! Én mentem Barbarával. Majd, ha befejeztétek bent találkozunk. – Szólaltam meg, és felemeltem a táskám, megfogtam a kofferomat és elindultam leendő munkatársammal. Bent káprázatos látvány fogadott minket. A falak bézs színűre voltak festve, a plafonból arany csillárok lógtak, a hatalmas előtérről és az óriási ablakokról nem is beszélve.
- Tetszik?- Kérdezte Barbi mosolyogva. - Én választottam, remélem meg fogtok vele elégedni, ha nem, akkor sajnálom, de ez van. -  Nevetett fel. Kint maradt barátnőink immár bent ámuldoztak velünk együtt.
- Sajnálom Jessica, de meg kell, hogy mondjam ez szebb, mint a házatok. Csajszi, ha ilyenekbe hozol minket még jobban szeretni fogunk. - Fordult Barbara felé Sarah.
   Ha nem mondod, nem is jövök rá! Az egy ház, nem egy szálloda még mindig. Száriká. – Vigyorogtam a képébe. – Olyan szép ez a név nem Száriká? – Mondtam magyarul Sarah nevét.
- Fogd be! Inkább kérjük el a kulcsokat a recepcióstól, rendben? A nevemet meg legalább tudd kimondani helyesen. Nem válaszolsz? Na jó, hagyjuk. 
- Istenem, haladjunk már! – Fogta fejét Lisa, mintha röptében szétrobbanna.
- Jó napot kívánok, Barbara Palvin vagyok. Szeretném megkapni a kulcsokat a lakosztályhoz, ha lehet. – Mondta udvariasan Barbi, a hölgynek.
- Természetesen, itt írta alá. – Nyújtotta át a papírokat az említett személy. - Ha minden igaz 4 személy fog itt tartózkodni, és ketten csak egy hétig maradnak, és Önök, ha jól látom három hónapig. Most szeretnék kifizetni, vagy távozáskor?- kérdezte Miss Margaret Henson , a recepciós. –Nem távozáskor, köszönöm. További szép napot!- köszönt el Barbi. Mivel a kezében volt a kulcs, már csak 34 emelet választott el az ideiglenes lakásunktól. A bőröndöket már felvitték az ajtó elé, így beszaladtunk a liftbe és megnyomtuk a 35-ös számú gombot. Pár perc múlva már a kanapén ültünk és ittunk… vizet. Vagy fél órán át csak ültünk és pihentünk. Biztos a sok üléstől fáradtunk el ennyire. Bizonyára. Sajnos a pakolást is egyszer el kellett kezdeni, és Lisa könyörgésének hála, pár óra alatt el is rendeztünk mindent. Mivel már Délután volt, rendeltünk kaját és, mint aki már egy hete nem evett, elkezdtünk zabálni. Vagyis enni. Tök mindegy. Este megbeszéltük ki kivel alszik, mert 2 franciaágyas szobánk volt. Lisa Sarah-val, én Barbival aludtam.


___________________________________


Sziasztok!

Meghoztam az új részt<3 Nagyon köszönöm azoknak, akik írtak hozzászólást. Jól esne, ha erre is kapnék pár kommentet. ! :)

Puszi, Naty

2 megjegyzés: